۲۱ اسفند ۱۳۸۵، ۲۰:۵۲

رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت کشور خبر داد :

شورای اطلاع رسانی استان ها تشکیل می شود

شورای اطلاع رسانی استان ها تشکیل می شود

رحمانی فضلی معاون بین‌الملل و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت کشور از تشکیل شورای اطلاع رسانی استانها خبر داد و جلب پشتیبانی افکار عمومی از طرح های مردمی دولت و خنثی سازی جنگ روانی دشمنان نظام را از جمله اهداف تشکیل این شورا برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی معاون بین الملل وامور اقتصادی استانهای وزارت کشور که در دومین همایش مدیران دفاتر استانداری ها سخن می گفت، اظهار داشت : با اتخاذ یک استراتژی هدف مند در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس جامع عملکرد دولت در زمینه های مختلف به مردم ، خلاء خبری و امکان پخش شایعات درجامعه از بین می رود.

رحمانی فضلی تقویت کانال های ارتباطی بین ستاد و صف را جزو اولویت های وزارت کشور در حوزه اطلاع رسانی برشمرد وبه جایگاه برجسته استانداری ها در این رابطه اشاره کرد .

وی با اشاره به انتقال اخبار از استان ها به تهران از طریق شورای اطلاع رسانی استانداری ها تصریح کرد: این مسئله با هدف پوشش اخبار در سطح ملی وجلب پشتیبانی افکار عمومی از طرح های مردمی دولت صورت می گیرد.

معاون وزیر کشور پاسخگویی به نیاز اطلاع رسانی مردم وخنثی سازی جنگ روانی دشمنان نظام را از جمله اهداف اطلاع رسانی عملیات اجرایی دولت برشمرد و اظهار داشت اطلاع رسانی درعرصه قدرت و حاکمیت پدیده پیچیده ای است و تبدیل به ابراز عده ای شده است که با ارائه تحلیل های غلط درراستای همان جریانی که دشمن می خواهد، باعث القای سوء برداشت و تفکرات ناصحیح در مردم نسبت به مجموعه دستگاه های اجرایی کشور می شوند.

وی خطاب به مدیران دفاتر استانی گفت: استان ها با برخورداری از صدا و سیما مستقل و رسانه هایی که به دلیل پیوند عمیق آنها بامردم از 75 تا 80 درصد مخاطب برخوردارند ، می توانند نقش منحصر به فردی در کمک به سیاست های اطلاع رسانی دولت به ویژه وزارت کشور ایفا نمایند.

کد خبر 460421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha